Nvidia: το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών μέσω AI
31-05-23

Nvidia: το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών μέσω AI

Στην ετήσια εμπορική έκθεση COMPUTEX 2023 που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, ο τεχνολογικός γίγαντας Nvidia αποκάλυψε τις κρυμμένες δυνατότητες αξιοποίησης της AI (Τεχνητής Νοημοσύνης) στα παιχνίδια. 

Κατά τη διάρκεια παρουσίασης στην ετήσια εμπορική έκθεση COMPUTEX 2023, η NVIDIA παρουσίασε μια εντυπωσιακή επίδειξη της μηχανής avatar cloud της, που ονομάζεται NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE), η οποία προσφέρει μια ματιά στο μέλλον των παιχνιδιών επόμενης γενιάς .

Συγκεκριμένα, το demo ανέδειξε τις δυνατότητες χρήσης τεχνητής νοημοσύνης σε παιχνίδια και προβλήθηκε σε μεγάλη οθόνη, τραβώντας την προσοχή του κοινού.

Ο CEO της Nvidia, Jensen Huang, δήλωσε δημόσια τα εξής: 

«Αυτό είναι το μέλλον των βιντεοπαιχνιδιών. Όχι μόνο το AI θα βοηθήσει στην απόδοση και σύνθεση του περιβάλλοντος, αλλά θα εμψυχώσει και τους χαρακτήρες».

Κατά τη διάρκεια του demo, παρουσιάστηκε ένα συναρπαστικό σενάριο που δημιουργήθηκε από AI : ένα κατάστημα ramen σε έναν ατμοσφαιρικό κόσμο του κυβερνοπάνκ.

Πίσω από τον πάγκο του καταστήματος βρισκόταν ένας χαρακτήρας μη παίκτη (NPC) που αλληλεπιδρούσε με τον παίκτη, δημιουργώντας μια καθηλωτική και ρεαλιστική εμπειρία .

Μάλιστα, ο Χουάνγκ δήλωσε: 

«Επειδή αυτός ο χαρακτήρας έχει εμποτιστεί με τεχνητή νοημοσύνη και μεγάλα μοτίβα ομιλίας, μπορεί να καταλάβει το νόημά σας και να αλληλεπιδράσει μαζί σας με έναν πραγματικά λογικό τρόπο. Όλα τα κινούμενα σχέδια προσώπου γίνονται αποκλειστικά από τεχνητή νοημοσύνη. Κάναμε δυνατή τη δημιουργία όλων των ειδών χαρακτήρων».

Η Nvidia συνεργάστηκε με την Convai , μια εταιρεία με έδρα τη Μελβούρνη που ειδικεύεται σε αυτοματοποιημένα έξυπνα συστήματα συνομιλίας, για την ανάπτυξη του κινητήρα. 

Αυτή η μηχανή ενσωματώνει τις υπηρεσίες NeMo, Riva και Omniverse Audio2Face της NVIDIA , προσφέροντας τη δυνατότητα προσαρμογής περιβαλλόντων και προσωπικοτήτων NPC, διευκολύνοντας τις φωνητικές συνομιλίες σε πραγματικό χρόνο με NPC και δημιουργώντας κινούμενα σχέδια προσώπου με βάση την είσοδο ήχου. 

Η κεφαλαιοποίηση αγοράς της Nvidia αντιδρά θετικά στα νέα 

Με βάση τις τελευταίες εξελίξεις, βλέπουμε ότι, την Τρίτη, η κεφαλαιοποίηση της Nvidia έφτασε τα 963 δισεκατομμύρια δολάρια , ξεπερνώντας την Berkshire Hathaway με 700 δισεκατομμύρια δολάρια, τη Meta με 671 δισεκατομμύρια δολάρια και την Tesla με 612 δισεκατομμύρια δολάρια.

Επιπλέον, οι μετοχές της Nvidia αυξήθηκαν απότομα μετά τη δημοσίευση της έκθεσής της για το πρώτο τρίμηνο του 2023, η οποία έδειξε αύξηση εσόδων κατά 19% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, υπερβαίνοντας τις προσδοκίες.

Αν και ο διάλογος που εκφωνήθηκε από το NPC στο demo της Nvidia ήταν ακόμα τεχνητός και κάπως ρομποτικός, εξακολουθεί να αποτελεί ένα πρώτο βήμα προς τη δημιουργία δυνητικά πλουσιότερων και πιο δυναμικών χαρακτήρων παιχνιδιού στο μέλλον. 

Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να κάνει την ανάπτυξη του κόσμου και των χαρακτήρων ταχύτερη και ευκολότερη.

Ποιες είναι οι άλλες εταιρείες που θα χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη; 

Άλλοι γίγαντες στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών που εξερευνούν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης είναι η Blizzard Entertainment και η Ubisoft , που έχουν ξεκινήσει πειράματα στον τομέα της ανάπτυξης παιχνιδιών. 

Συγκεκριμένα, τον Μάρτιο, η Ubisoft ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Ghostwriter AI , ενός εργαλείου που θα χρησιμοποιήσει το στούντιο της για να δημιουργήσει πρώιμα προσχέδια διαλόγου NPC στα παιχνίδια. Σε ένα δελτίο τύπου, ο Ben Swanson , ο δημιουργός του Ghostwriter καθώς και ερευνητής και επιστήμονας στην Ubisoft La Forge, είπε τα εξής: 

«Αντί να γράφουν οι ίδιοι τα πρώτα προσχέδια, το Ghostwriter επιτρέπει στους συγγραφείς να επιλέξουν και να βελτιώσουν τα δείγματα που δημιουργούνται».

Σύμφωνα με αναφορές στους New York Times τον Απρίλιο, η Blizzard ανακοίνωσε μέσω email ότι η ομάδα ανάπτυξης που είναι υπεύθυνη για τις σειρές Diablo και World of Warcraft θα ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στο σχεδιασμό των NPC.

Μάλιστα, στο Twitter, ο πρόεδρος της Blizzard Mike Ybarra είπε:

«Η προσέγγισή μας στη Blizzard είναι να χρησιμοποιούμε τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη με τρόπους που είναι προσθετικοί, ενσυναίσθητοι και επιτρέπουν στις ταλαντούχες ομάδες μας να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στη σκέψη και τις δημιουργικές αναζητήσεις υψηλότερης ποιότητας».

Όχι μόνο αυτό, ακόμη και η πλατφόρμα Metaverse Oncyber έχει ήδη εισαγάγει μια επιλογή που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να προσαρμόζουν περιεχόμενο σε περιβάλλοντα 3D μέσω της χρήσης γραπτών οδηγιών, βασιζόμενη στο μοντέλο GPT του OpenAI . 

Ομοίως, τα στελέχη της Meta εξέφρασαν την πεποίθησή τους ότι η τεχνητή νοημοσύνη θα παίξει βασικό ρόλο στην εξέλιξη των σχεδίων τους για το metaverse, το φιλόδοξο έργο του γίγαντα των social media.

Tags News Hardware

Χρήσιμα εργαλεία online για web developers & more.